środa, 25 lutego 2015

Krótka informacja

Hej wam wszystkim.
Wiem, że już blisko miesiąca nie ma nowego rozdziału za co was bardzo przepraszam, ale zwyczajnie nie mam na tłumaczenie czasu. Mam obecnie baaaardzo dużo nauki, do tego piszę jeszcze na stronie internetowej o Selenie, co też zabiera mi sporo czasu. Jestem w drugiej klasie technikum, więc sami musicie zrozumieć z czym to się wiążę. 

Nie wiem też kiedy mam zamiar dodać nowy rozdział, w sumie zaczęty jest, ale to zaledwie kilka zdań. Jeśli ktoś byłby chętny mi pomóc to strasznie byłabym tej osobie wdzięczna. Jeśli nikogo takiego nie znajdę, to przykro mi, ale nie wiem kiedy pojawi się kolejny rozdział. 

Więc tak jak napisałam, jeśli jest tutaj ktoś, kto chce mi pomóc z tłumaczeniem chociażby tego jednego rozdziału - byłabym wdzięczna. Złapiecie mnie na moim asku @favsgomez lub na @sgpolandteam. Można też napisać na 10701685. Raz jeszcze przepraszam.

2 komentarze:

  1. To zrozumiałe, nikt nie jest w stanie się rozdwoić, czy nawet roztroić (o ile jest w ogóle takie słowo)
    Mimo to, czekam niecierpliwie na następny rozdział:*

    Tymczasem zapraszam do siebie:
    three-months.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następny? ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń